20 maart 2011

are you all in? [CH SocialMedia #5]

Cut Killer is all in, Teddy Riner is all in, Adidas is all in, are you all in?!

Adidas weet hoe het reclame moet maken.
Men nemen:
1. Een prachtige locatie
2. Goede muziek
3. Bekende atleten en sporters
4. De nieuwste technologische snufjes op het gebied van 3D
Resultaat: Een druk bezochte campagne dat zeker op de doelgroep al zal slaan!



Het merk weet goed waar het voor staat en wat het wil uitdragen. De discipline overschrijdende promotie spreekt de 'nieuwe generatie' aan.
Dit is al een tweede voorbeeld (op deze blog) waarin wordt gewerkt met een combinatie van verschillende discipline, er zullen er vast nog vele volgen!!

"The 'all adidas' campaign takes place throughout 2011 in a mix of environments from sport to music, lifestyle to fashion with different elements rolling out over the year." van Dutch Cowboys
Onderstaand filmpje is dan ook een van de vele die je op het net kunt vinden en is er één waarvan we nog vele kunnen verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten