Zoveel dagen ben je bezig als je alle folders die jaarlijks in onze brievenbus vallen zou gaan lezen.
2 procent.
We schijnen echter maar in 2 procent van de gevallen iets uit de folders te kopen.
666 miljoen euro.
Dit bedrag wordt er uitgegeven om bomen te kappen, papier te bedrukken en het eindproduct te bezorgen.
voor nog meer cijfers kijk hier

Kim Logchies-Prins, bedenker van NOMERCI (vrije vertaling: nee bedankt), heeft hippe stickers ontworpen. De Nee-Nee-stickers weren ongewenst drukwerk uit je brievenbus.
Anti-drukwerk-stickers kenden we al. NOMERCI wil met deze nieuwe stickers een positief gevoel aan het woord NEE geven. "After saying YES to wishing to possess everything, to want everything, to do everything, the time has come to say NO. ... The letterbox is the only opening in your house. These days your mail is being overshadowed by things you didn‘t ask for, and it is difficult to see things clearly any longer. Only accept the things you asked for. This creates peace at every level. It is no longer negative to say NO. Saying NO to a branch, that we have outgrown, is saying YES to a more beautiful planet. Saying NO to something you don‘t want anymore, is saying YES to what you really want in this life." (van: http://nomerci.nl/index.php?id=saveyourself)
Voor de promoties zijn kinderen gefotografeerd. Dit verwijst mooi naar de toekomst voor deze kinderen en hun wereld.

De stickers (€5,- p. st.) zijn te bestellen via nomerci.nl
Bron: GREEN 2.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten