13 juni 2011

Aangespoeld..

"Aangespoeld op het strand van Scheveningen: H&M pop-up store!

Shoppen met je voeten in het zand en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan een goed doel? Dat … aan het strand van Scheveningen!

Het leek … alsof er ’s nachts een grote zeecontainer was aangespoeld op het strand van Scheveningen. In deze beach pop-up store, die aangepast was aan de look en feel van het strand, verkocht H&M een zomerse collectie in blauwnuances waarvan 25% van de opbrengst naar de organisatie WaterAid gaat.



Nooit eerder opende H&M in Nederland een winkel op het strand waarin je letterlijk met je voeten in het zand kon staan. Met deze tijdelijke winkel, die in niets op een reguliere H&M-winkel leek, vroeg H&M aandacht voor de basisbehoeftes van schoon water en goede sanitaire voorzieningen. H&M sloeg daarom, voor het negende achtereenvolgende jaar, de handen ineen met de organisatie WaterAid om te helpen met het verschaffen van veilig water en sanitaire voorzieningen aan mensen in de armste landen ter wereld.



“Iedere aankoop uit de collectie helpt WaterAid levens te redden en de leefomstandigheden te verbeteren. Sinds 2002 heeft onze samenwerking met H&M meer dan £ 1,7 miljoen opgebracht om dit enorm belangrijke werk te ondersteunen”, aldus Caroline Whatley van WaterAid.



De WaterAid collectie bestaat dit jaar uit beach essentials voor het hele gezin, zoals jumpsuits, overslagjurken, bikini’s en zonnehoeden voor dames; overhemden, shorts en espadrilles voor heren en schattige mini-versies van alle ontwerpen voor kinderen. Alles is uitgevoerd in blauwnuances - de kleur van water.
"

Bron: de Betere Wereld.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten