That’s why we’re launching our new project Sensei Brand Award 2011 (SBA’11)*, which is to prove record of continuous and fruitful commitment of brands to inspiring, mentoring and teaching across several areas as follows—
- Green Thinking and Healthy Lifestyle—ECO criteria
- Youth and Family Culture—FUN criteria
- Innovations and Out-of-The-Box Thinking—MIND criteria
Our strongest asset is our philosophy. The time has come to realize—brand MUST guide us, not just gain profit and make us overconsume. Brands MUST teach and many of them DO—to live a healthy life in harmony with the nature, to drink responsibly, spend smarter etc.
That is our philosophy and we’re seeking great people who share our views. That’s why WE NEED YOU there. We think globally and act effectively. Branding is not a mere speculation anymore.
Bron: Popsop.com
Dit kwam ik tegen tijdens het zoeken naar informatie voor het trendrapport voor Charlie + Mary. Het idee komt voort uit het feit dat we willen dat merken iets goeds doen en zich niet (alleen) richten op het maken van een zo hoog mogelijk winst.
Wat denk jij, gaat dit werken?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten