Fashion Apps & Games
Games bieden een interessante mogelijkheid om de consument je merk te laten beleven, net als app’s die de merkbeleving vergroten.
NIKE: PAINT WITH YOUR FEET
Op yesyesno.com/nike-collab-paint kun je als gebruiker een afdruk op je t-shirt laten maken van het patroon dat je gerend hebt. Via Nike+GPS worden de gegevens van je run verzameld. Gebaseerd op route, snelheid en consistentie wordt er dan een unieke, dynamische print van je run afgedrukt.
PUMA SNEAKERS ATTACK: AUGMENTED REALITY GAME
Puma sneaker attack is een augmented reality game waarbij gebruikers met hun telefoon op zoek kunnen gaan naar Puma sneakers die alleen te zien zijn via augmented reality. In heel Parijs zitten deze sneakers ‘verstopt’. Er zijn sneakers te winnen door de meeste sneakers te vinden, en er is ook een jacht geopend op de tien gelimiteerde sneakers in samenwerking met het fameuze Colette.
PUMA SUEDE DARTS
Weer Puma. Met het Puma darts spel spaart de klant voor punten door middel van augmented reality. De score wordt online bijgehouden. Heb je genoeg punten verdiend dan kun je deze in de Puma-shop inwisselen voor korting of een accessoire. Deze gratis app is hier verkrijgbaar.
UNIGLO CALENDAR & UNIQLOOKS
De app van Uniqlo is een mooie brand extension en een interessant sociaal initiatief. Met één app, kun je alles zien wat het merk Uniqlo versterkt, zoals films. Met de andere app, Uniqlooks, kunnen Uniqlo lovers wereldwijd elkaars stijl bekijken en delen in hun netwerk.
INSTAGR.AM
Naast deze app’s, ziet Jerry Lieveld instagram een heel interessant platform worden voor mode. Deze app geeft een fantastische mogelijkheid om (mode)foto’s snel te bewerken en in serie te posten in je sociale netwerken.
Bron: Second Sight
Geen opmerkingen:
Een reactie posten